Du missar väl inte..

Publicerat: 2022-01-13 - 10:29

Att våra vinterträningsanläggningar är i full gång. Behåll ditt golfspel och din golfträning även om vädret ute inte riktigt tillåter det än.

I vår simulator kan du spela en härlig golfrunda i värme, själv eller tillsammans med dina golfvänner. Och i vår inomhusrange kan du öva upp svingen och din puttning så att du är riktigt redo när säsongen sedan startar upp.

Läs mer om våra vinterträningsanläggningar nedan och varmt välkommen!

Simulator

Vår simulator hittar du i studion/lektionshallen vid rangen. Simulatorn som vi använder är Trackman.

Bokning och betalning sker via Sweetspot. Lättas är att ladda ner appen till din telefon om du inte redan har den nedladdad. Annars kan du använda länken här för att komma till bokningen.
Medlemspris: 250 kr/per person per 120 minuter (ord.pris 300 kr)

Vi rekommenderar att man är max 4 personer per bokning. Uppskattad spel tid är ca 4 timmar för 4 personer. På plats finns ett litet kiosksortiment där betalning sker via swish.

Trevlig spelrunda!

Inomhusrange

Inomhusrangen finner du i golfbilsgaraget vid rangen. Det finnas totalt 4 slagmattor att hyra. Bollar finns på plats och ingår i hyrpriset. Även puttmattor finns på plats.

Medlemspris: 50 kr/per person per 60 minuter (ord.pris 100 kr)

Lycka till med träningen!