Golfkul är barnens första golfäventyr. Genom lek och övningar lär vi oss grunderna i golf.

Vi eftersträvar att ha ett aktivt engagemang från barnens föräldrar i form av ledare.

Golfkul kommer att ha sin träning en gång i veckan på tisdagar kl 17.30-18.30 och hålla till på vår eminenta korthålsbana. Jönköpings Golfklubb tillhandahåller klubbor och annat material. Passande ålder för Golfkul är barn 6-8 år som vill börja med golf, viktigt är att barnet kan vara i en grupp och lyssna på ledarna.

Säsongen sträcker sig från v 19 till v 24, sommaruppehåll v 25-31 för att sedan starta v 32 och pågå till v 37.

Anmälan görs i formuläret längre ner på hemsidan:

Välkomna!

Träningsavgift: 500 kr

Anmälan Golfkul

Observera, att du måste skapa ett golf-id som målsman för ditt barn innan du anmäler till Golfkul Här skapar du golf-id.

Du måste fylla i alla fält märkta med stjärna.