Korthålsbana / Pay & Play

Välkommen att spela Pay & Play på Jönköpings GK.
I den fina tallskogsmiljön i närheten av klubbhuset finns en korthålsbana med sex hål som håller hög kvalitet, med hållängder från 60-120 m.

För företaget eller kompisgänget
Vill du arrangera en rolig aktivitet för kompisgänget eller företaget är korthålsbanan en perfekt plats. Kombinera gärna spelet med instruktioner av vår pro och med något gott att äta i restaurangen. Kontakta kansliet så samordnar vi era önskemål. Hyra av hela banan, 500 kr/timme plus greenfee/deltagare.
Som rolig aktivitet i kompisgänget, med familjen, eller som träningsbana för att vässa närspelet.

Spel på korthålsbanan
Spel på korthålsbanan sker via bokning i min golf eller min golf bokningsApp, läs mer nedan.

Måndag-Söndag 10.00-17.00

Spel på övriga tider sker i mån av plats, drop-in gäller.
Schemalagd juniorträning/pro-träningsgrupper har dock alltid företräde.

Greenfee
Alla dagar 150 kr
Måndag-Söndag, senior och junior
Barn upp till 12 år,

Hyra klubbor  50 kr

Träning på korthålsbanan
Träning på korthålsbanan sker utanför bokningen av spel i mån av plats. Drop-in gäller.

Måndag-Söndag Innan klockan 10.00 samt efter klockan 17.00

Schemalagd juniorträning/pro-träningsgrupper har dock alltid företräde.

Bokning & Betalning
För dig med golf-id sker bokning av korthålsbanan via min golf eller via min golf bokningsApp.
För dig som inte har ett golf-id sker bokning via min golf bokningsApp där du skapar en inloggningsprofil och gör din bokning.
Betalning sker i samband med bokning både via min golf och min golf bokningsApp.